Wednesday, July 1, 2009

TaG DaRi TeHaaa~


01. Bekas kekasih saya adalah : seorang Perempuan
02. Saya sedang mendengar : lagu
03. Mungkin saya patut: mati
04. Saya suka : bila teringat kenangan masa 1st time d usm.

05. Sahabat-sahabat baik saya : a b c d e f g h i j k l .........
06. Saya tak paham : kenapa kawan baik sy keras hatinya
07. Saya kehilangan : dia bila dia mengia kn kata2 sy
08. Ramai yang berkata : jat.. pujuk la jat dia...
09. Makna nama saya : er.. lupa
10. Cinta itu adalah : anugerah dari ilahi

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : berdiri
12. Saya akan cuba : menegur dia
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai mati
14. Telefon bimbit saya : tepadam
15. Bila saya terjaga dari tidur : sy teringat kn dia
16. Saya paling meluat apabila : org yg bg nasihat tapi diri sendiri melakukn kesalahan yg sama'
17. Pesta/Parti adalah : satu event..
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : pingu
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : kanak2
20. Hari ini : ak cuba meluah kn sesuatu, tapi tak berjaya, ramai yg masuk draf (nnt ada yg teguris)
21. Malam ini saya akan : p umah kawan, on9, travian
22. Esok pula saya akan : meneruskn hari sepeti biasa
23. Saya betul-betul inginkan : kawan saya kembali di samping. (biarlah dia menyakitkn)
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : bosan.
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : arked permainan

26. Makanan Barat atau Jepun : jepun.
27. Bilik yang terang atau gelap : gelap.
28. Makanan segera adalah : merbahayakn kesihatan
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : jangan ganggu sy lagi!!!!!
30. Tag ini datang dari : Cik Tehaa Yg NAKaL...

Notakaki : pas tag ni kat kak sya... (cua mem positif kn nya kembali)
towei suma.. ak dah bosan ngan korg. kita memang tak satu kepala. so.. blah la.... kawan lah ngan korg2 ja..

6 comments:

Sya Abdlah said...

mlm ni mao jage kampung eaa.. behehe
"cua mem positif kn nya kembali" <-- apaan ini adek?? huhu.

izzat said...

hehe.. jga kg.. :p menpositif kn la.. apa2 aja kak.. ^^

Princess of kekuri said...

ijat orang pun sama,banyak yang masuk draf,takut ramai yang akan tergores nanti huhu sabar ar ijat!

izzat said...

^^

avantgarde26 said...

loorr..apa pacikk neee...sbar je laaa pacikkk...=)) hehhe...

izzat said...

hehe.. auk.. ^^ pandai ya ko b.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...