Thursday, March 5, 2009

Tok Mahat

Bermimpikah aku?
Tidak...
apa yang aku dengar tadi adalah kenyataan belaka,
betulkah tengku Fatimah jujur dalam berkata-kata
atau menyenda aku semata,
tidak mungkin aku yang tua gamak di senda
tapi kalau betul katanya,
usaha aku selama ini tidak sia-sia
tidak ku sangka rupa sebegini
masih terpikat puteri jelita
akan ku jumpa ayahda dan bondanya
untuk menyatakan hasrat hati yang terpendam lama
bila aku jadi menantu mereka,
banyak istimewa yang ada,
banyak kuasa pula di tanga aku
untuk bermaharajalela...


hahahahahaa... itulah skrip aku tuk kelas lakonan (minor) yang di prisentkan tadi di panggung sasaran usm (rabu, 4/3/09 jam 8.30pm), walaupun cara persembahan yang agak teruk, tapi ok la.. aku ingat gak skrip.. hehehe... pertama kali 2.. bedebar giler tas pentas.... tuk masa-masa yang mendatang aku kan berusaha lagi' akakaka.... yoyo ow ja ko nih jat. entah lah, tapi kira chatek la skit... dari kontrol ayu ambik minor klas saiko or catan, akakaka.. jgn terasa ya.. ^_^ papehal pom gud lak tuk ijat... hehehe.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...