Wednesday, January 13, 2010

Aku hanya BOneka~


Apa itu boneka?
boneka ialah sejenis patung yg tak ada perasaan,
boleh d pijak2, d lambung2 atau ...
jadi.. macam itu lah aku..
(macam itu lah aku d buat)

Mukin itu satu gurauan, atau satu bikin panasan.
tetapi..
utk apa?
saja2?
jz 4 fun?
ermm...
tahniah, kerana berjaya membuat itu utk aku..
kerana ia berkesan..
mungkin kalo benda lain aku boley tahan...
tapi kalo bab ini aku tetiba sensitip..
bodohnya aku..
mukin juga aku terlalu siyes
sampai rasa macam d permainkan.
boneka.. besa la~
org boley buat pa yg dia suka~

tesentap tahap gaban~
tak penah aku rasa begini..
mukinkah aku telalu siyes..
mukinkah aku telalu pentingkan status..
atau..
mukikah ini dari atinya?

entahla..
buat ak keliru~
harap temu jalan keluar dari suma ini...

2 comments:

Anonymous said...

lo jat lu becita ka??
muahaha..
apa kes nak sensitif ni??

izzat said...

haha.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...